Anti Spam

UTM Anti Spam

UTM Anti Spam 2 firmy Cyberoam zapewnia ochronę przed spamem wysyłanym poprzez protokoły SMTP, POP3, IMAP, zagrożeniami typu zero-hour i zagrożeniami złożonymi m.in. spamem, złośliwym oprogramowaniem, botnetami, phishingiem i innymi.

Coraz częściej otrzymujemy niechciane, niepotrzebne i nieodpowiednie wiadomości email, zwłaszcza reklam komercyjnych w ilościach masowych. Oprócz tego, że to uciążliwe, ale także pochłania dużo przepustowości sieci oraz wpływa również na produktywność pracowników.

Cyberoam skupia się na wykrywaniu wzorców ataków spamowych, zamiast na leksykalnej analizy zawartości w każdym e-mail.

Cyberoam Aty-Spam pozwala na:

  • skanowanie wiadomości e-mail przez protokoły spamowe
  • monitorowanie i wykrywanie powtarzających się wzorców takich jak np. multi-format, tekst, obrazy, HTML
  • wykrywanie spamu przy użyciu listy RBL
  • akceptacja lub odrzucenie wiadomości na podstawie rozmiaru wiadomości i nagłówka
  • dostosowanie ochrony wiadomości poprzez polityki skanowania
  • konfiguracja działania dla indywidualnego adresu e-mail
  • informowanie użytkownika o spamie

Rozwiązanie RBL (Real-time Black List) w Cyberoam Anti-Spam zapewnia w czasie rzeczywistym ochronę przed spamem przez SMTP, POP3, SMTPS protokołów IMAP. Chroni to organizacje przed atakami hybrydowymi, szkodliwym oprogramowaniem oraz wyłudzeniem informacji.

spam

Funkcja

Opis

Korzyści

Filtrowanie spamu
  • Filtrowanie w oparciu o reputację IP
  • Listy RBL, sprawdzanie nagłówków MIME
  • Filtrowanie ze względu na nagłówek wiadomości, rozmiar, nadawcę i odbiorcę
  • Przechwytuje ok. 90% spamu w przychodzących wiadomościach
  • Oszczędza pasmo
Recurrent Pattern Detection
  • Automatyczna ochrona przed spamem działająca w oparciu o wzorce dystrybucji
  • Technika bezsygnaturowa
  • Wykrywa i blokuje masowe rozprzestrzenianie się spamu
  • Blokuje spam w załącznikach: pdf, xls, mp3 itp.
  • Niezależny od treści, języka i formatu wiadomości – blokuje spam w językach obcych oraz w formie obrazów graficznych
  • Ochrona przed zagrożeniami typu zero-hour – brak oczekiwania na aktualizacje sygnatur
  • Wysoki wskaźnik efektywności
Virus Outbreak Detection (VOD)
  • Bezsygnaturowa detekcja wirusów (moduł antywirusowy)
  • Chroni przed masową dystrybucją wirusów poprzez pocztę elektroniczną
  • Kompleksowa ochrona poczty elektronicznej
Bezpieczeństwo oparte na tożsamości użytkowników
  • Definiowanie polityk dotyczących z korzystania poczty elektronicznej dla konkretnych użytkowników
  • Przesyłanie kopii wiadomości do określonej grupy odbiorców np. kierownictwa
  • Ochrona przed wyciekiem danych
  • Ochrona bazuje na profilach pracowników
Samoobsługowa kwarantanna spamowa
  • Przechowuje wiadomości zainfekowane kodem złośliwym
  • Wysyła powiadomienia o spamie do użytkowników
  • Użytkownik ma dostęp do swojej kwarantanny
  • Spełnia wymagania bezpieczeństwa i uwarunkowania branżowe
  • Oszczędza czas administratorów IT
Logowanie i raportowanie
  • Agregacja i archiwizacja logów
  • Rozbudowany moduł raportowania uwzględniający nazwy użytkowników
  • Zbieranie logów i przedstawianie raportów w czasie rzeczywistym
  • Spełnia wymagania regulacji prawnych i audytów

Zapisz

Live Chat